torsdag 4 augusti 2011

rött

Har haft den här bilden liggande på skrivbordet ett tag nu i sommar...känner mig sugen på lite knallröda plagg....kanske en slapp t-shirtaktig klänning, en vanlig tunn tisha eller som ovan, en kjol. För övrigt är vi stadsbod igen, i ett par dagar innan vi drar ut på äventyr, Mallis och hela bästa gänget väntar. Oh The Joy! Just nu dammsuger jag nätet på tips om Mallorca fr källor jag känner har koll. Om du är en sån källa får du gärna tipsa mig. Annars tänker jag rätt mycket på nya sandaler, ett par sköna sneakers och vart 17 jag ska hitta en stråhatt i Härnösand....det sista kan jag ju iof ev få tag på under semestern. Klurar även lite på hur jag ska hinna få in ett frisörbesök innan vi drar.....nåja, det visar sig att jag har det rätt ok....;-)

Pic; thesartorialist.blogspot.com

Inga kommentarer: