fredag 5 augusti 2011

det regnar här i Stockh....Härnösand idag....

Det regnar i Härnösand just nu, inte mig emot. En utmärkt sporre för att packa inför stundande mallis-tripp. Jag går just nu över min garderob (i huvudet) med lupp och försöker avgöra vilka plagg som kommer att förverkliga bilden av mig själv som brallis på mallis. Lite sådär boho-jetset-avslappnat cool by the pool-50talsmarin JackieO.....ni vet? Hahaha.
Vissa av bästisarna är redan på plats och vi har fått rapporter om sol och gratinerade humrar....förväntan är på topp. Topp! Pepp!
Byxorna ovan, fr asos.com, skulle ha kunna gjort stordåd i min garderob men de är som sagt fr asos.com och jag åker på sön. Men inspireras kostar inget.

2 kommentarer:

B sa...

Kan intyga att de där braxorna passat fint här. Du är rätt ute! Själv tog jag med västkustoutfiten: randiga tröjor och shorts, vilket känns lite oglamouröst här. Bring the slinkiga minimala färgglada genomskinliga fladdriga glittriga snyggt slitna så är du hemma! Och ja, varmt välkommen to the island of love fun och crazy kids.

Garderobenmin sa...

B - oooh I love! Men västkustoutfiten kan ju även vara en Capri-outfit...typ Gwyneth på stranden i The talented mr Ripley.....inte dåligt alls. Vi kommer snart!