torsdag 25 augusti 2011

att sätta guldkant på tillvaron

Gårdagskvällen spenderades med ljuvliga kvinnor. Först lyxigt dam-fika på Vägg i Vägg och sedan skrattfest på bio när vi såg The Bridesmaids. Let´s do it again soon!
Poncho är ju ett ultimat plagg i alla former av sammanhang där man ska sitta ner....och även mycket bra i bio-stolen. Min är i skön tunnstickad bomull och kommer fr H&M, precis som mina mörkblå chinos. Skorna icu.
En liten bricka med godsaker ställs ut, man äter det man vill och betalar för det man åt. Jag slukade med glädje en ljuvlig pralin, en macaron och en liten utsökt dammsugare. Alla underbart goda och tillverkade på restaurangen.

5 kommentarer:

Jenny sa...

Så härligt! Och gott.
Inspirationsönskan: jag behöver ju uppdatera min höstgarderob och skulle behöva lite inspiration. Just nu vill jag ha allt (och det funkar ju inte riktigt...) och skulle behöva nån som plockar russinen ur kakan:-) Och du är ju russinexperten! Kram.

sofie sa...

jäclar vilken 'snyggtklädd' sommar du har haft! ursnygg vartenda dag! (:

Garderobenmin sa...

Jenny - håller utkik efter russin! Kram
Sofie - Ååh tack, så snällt. Glad!

Intressesmurfen sa...

Hej Fining!

Låter underbart! Älskar att läsa om när du sätter guldkant på vardagen:) Inspireras massor. Liksom av dina dagens. Superfin poncho! Poncho är för övrigt ett plagg jag också upptäckt nu - suveränt nu höst.

Garderobenmin sa...

Intressesmurfen - Hej! Kul att inspirera!!! Tack! ;-)