onsdag 20 juli 2011

smått i det stora

Lite bedagade engelska starters? Igår, som vanligt lite sena med middagen hastade jag ihop lite snacks innan maten, förvånande gott och riktigt piffigt ;-)
Kvällsdimman drog in över vårt sagolandskap och vi avslutade också denna kväll i bastun med korta avbrott för hopp i hav. Fint liv.
Idag har vi firat en Margareta (grattis också till er alla andra Maggor vi känner!) med dubbeltårta. I ett galet käreksfullt kaos åt vi middag med mor och far plus lillebror med familj. Vi är verkligen ett helt gäng nu och fler blir vi.
Jag är verkligen inget alls att visa upp idag...har fortfarande sovtofsen kvar ;-) Men kvällen var underbar så jag drog på mig mer myskläder och gick en sväng på tomten.
Skymningsljuset är tacksamt att fota i och mina gubbar blev ett fint motiv. Jag älskar att jag har ett jordgubbsland som Kiddet kan trava iväg till med sin lilla korg. Livet livet!

Inga kommentarer: