måndag 25 juli 2011

mina detaljer

Jag kände inte för en massa mörkt kring ögonen som jag brukar ha så istället körde jag ganska naket runt ögon och satsade på riktigt röd mun istället.
Klänningen är ju ordentligt söt och puttenuttig så jag körde på både traditionella smycken och andra som inte är så traditionella. More and mixed is better tänkte jag. Brochen köpte jag till min bröllopsklänning, den är otroligt vacker men svår att fånga på bild. Kul att kunna använda den igen.
Väskan i reptilmönster bröt av utmärkt mot klänningen, den följde med Elle som gåva någon gång för länge sedan....den som spar, allt skrot, hon har ;-) Reptil är ju dessutom en av hösten stora grejer....bara en sån sak ;-) Skorna med nitar har också några år på nacken och kommer fr DinSko.

1 kommentar:

Gunilla sa...

Mycket snygg sminkning!