tisdag 5 juli 2011

inte dagens...

..men gårdagens
Vi hade det lite lajbans i vår mysiga trädgård i stan, Maken och Kiddet lekte tennis, Kiddo hejade på som bara hon kan och jag stog och stamapde med kameran i högsta hugg. Medan jag blir fotad här så sjunger Kiddet en mycket välkomponerad sång om mamma, bajskorvar och annat som fick mig att fnissa helt opassande....
....lite seriösare posering.. (För många år sedan, under SATC-tiden, så hade Carrie en outfit spm bestod av en tajt grå kjol och jeansjacka. Hon hade det på sig för att det var det enda hon fick på sig då hon smet ut ur Bigs och Natashas lägenhet så för hennes del var det mer ett misstag än en outfit. Hur som ;-) När jag hasade upp min långa grå kjol så den blev ankelkort så fick jag en känsla av den outfiten...men den finns inte att finna på hela stora webben. Blablabla...) hela rasket är fr H&M.
sedan kättrade Maken och Kiddet upp i äppelträdet och då bröt Kiddo ihop över att inte kunna följa sina två stora kärlekar upp i trädet. Fin kväll, fin familj!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, ni verkade ha det myspysigt där i trädgårn´! Hälsa maken att på lördag blire röjj! Kan han lira lite reggea för mig tro? (Kanske Oh boy me Peps?) Tihi, jag är en sån som brukar terra dj´s med en massa önskelåtar, men jag lovar att hålla låg profil på lör ;) F´rresten, har Kiddet hört Mojjes låt "Varför pruttar morsan när farsan har gått?" En av Teas favvolåtar på Spotify. Apropå sången hon komponerade till dig! Kram påre! //LW

Garderobenmin sa...

LW - aahh, sorry, det blir inte Maken som spelar....ngn annan stjärna. Blir säkert toppen! Enklare än Maken att övertyga om Peps berättigande på dansgolvet förmodligen....;-) Hoppas att ni får det fab!

Anna sa...

ser verkligen inte ut som ett misstag! jättefint!
och familjen verkar ju prima fin den med :)

Garderobenmin sa...

Anna - tack! Familjen är finast!!