torsdag 23 juni 2011

Sienna å jag

Jag såg den här bilden på Sienna Miller igår och blev sugen på spets, egentligen ville jag ha klänning å boots men det ska tydligen regna här idag och jag är på tok för toktrött för klänning så det fick bli blus och jeans och sandaler. Vad är det frågan om med kiddsen, sover skruttdåligt och kliver upp innan 6. Pust lite faktiskt.
Jag drar iaf till jobbet för en racer-halvdag, ikväll hoppar vi in i bilen och drar norrut för midsommarfirande hos Klanen. Oh the joy! Ät bara en smörgås innan ni åker så tar vi en sen middag i stugan när ni kommer sa han, Svärfadern. Oh the joy!
Pic; thestylistsite.com

2 kommentarer:

YF sa...

Alltså.. Jag tycker hennes knä ser läskigt ut! Man annars så var klänningen himla fin.

Garderobenmin sa...

YF - lite benigt kanske....och knöligt när jag kollar närmare...uua