onsdag 15 juni 2011

lugg?

Jag lurar lite på lugg....måste göra ngt med håret för nu är det bara är långt och fult, jag vill ju ha långt och fint annars är det ingen mening. Fast jag tror nog inte att det blir ngn ändring för än till hösten, lugg på sommaren är trixigt. Det slår mig även medan jag skriver att lugg och glasögon inte alltid är helt enkelt....fast Jennie Hammar kirrar ju det fint. Hhm, får lura lite till. Tjejen ovan har grymt fint hår, tyvärr är jag nog för mycket kalufs för att få till den där spikraka slinkiga känslan. Någon gång borde jag visa er min frisyrkavalkad, jag har haft alla frisyrer å en hel massa färger. Allt ifrån suerblond Robynfrisyr på 90talet till mickfrilla med korkskruvslockar på universitetet.

Pics; spanbloggen.se, jennie.elle.se, heddalapidus.se

5 kommentarer:

B sa...

Vill ALLTID ha lugg! Lugg är snyggast! Och - jag tycker det är supersnyggt till glajer. Med lite självfall blir det ju dock inte alltid så snyggt på sommarn när det får torka av sig själv efter sol och bad. Liksom små serpentiner vid tinningarna. Klurigt!

Garderobenmin sa...

B - klurigt är ordet ska Bill... Först en uppfräschande sommartoppning så får vi se framåt Mallis ;-)

Frida sa...

Du skulle se grym ut i Jennie Hammar-frisyr. Lugg kräver lite fix, men är å andra sidan grymt snyggt!

Ida sa...

Jag minns dig i lugg, du passar himla bra i det. Go for it!

Garderobenmin sa...

Frida - spänningen är olidlig.
Ida - tack! Som sagt, vi får se ;-)