tisdag 28 juni 2011

ikväll - en finfin tisdagskväll på Sommarklubben

Så, vi promenerade en kortis till Sommarklubben för en bit mat och herrminje så bra det var i kväll. Jag startade med en bellini.
Solen lyste genom träden i parken....
....vi åt cheviche till förrätt, ååhh jävlar så gott (ursäkta språket men så gott var det), precis smakerna vi längtat efter sedan vi flyttade från Göteborg. Gott!
Lyx-burgare till varmrätt, med egenslungad ketchup...kolla tuben, de har en tubmaskin-grej i köket! Bara en sån sak. Under hamburgaren en klick av den allra mest underbara tryffelmajonäs, alltså seriöst - det kan ha varit min bästa hamburgare någonsin.
Bandet, det rara unga, spelade smäktande örhängen...
...jag hade mina gröna...haha...
...haha....

Verkligen bra jobbat Sommarklubben, en fullträff!

3 kommentarer:

YF sa...

Men ååååhhhh..... Repris tack, vi henkar!!

Garderobenmin sa...

YF - let´s make it happen! Kankse med alla 4 tjejerna....fri från män och barn! Tjhoho!!!

Garderobenmin sa...

Kanske menar jag....hur 17 kan det ordet vara så svårt att skriva....ååhh! Om Flash läser detta fnissar hon på sig ;-)