tisdag 28 juni 2011

en igår igen

Maken och jag har bf, barn fritt, och vi har aldrig känt oss mer vilsna. Bhu så vi saknar våra tjejer. MEN mitt i saknet är det skönt att få undan så mycket måsten. igår efter en hel dags jobb för oss båda...då vi hann med att dejta för lunch;-), drog vi iväg till IKEA mm. En grill, nya sängar och ute-belysning, allt till sommarhuset. Sedan lite reashopping och middag innan vi körde upp till sommarhuset för att lasta av och sova över. Nu har vi precis anlänt till stan igen och jag ska rusa iväg till jobbet. Men som sagt, lite vilsen är jag och kroppen är helt trött av att sakna mina barn. Jag saknar Kiddet i knät och i armarna och Kiddo mot bröstkorgen......eeh, om ni fattar. Jag saknar dem rent fysiskt i kroppen. Uuhhf, inte tänka på det nu....iväg å jobba med sig människa!
Jag arbetade i ny, från förra veckan reafyndad klänning. Från märket Lagom som faktiskt är ett Härnösandsmärke till hälften. Mette Sandström från staden driver märket (fr Sthlm iof) med Daniel Adams Ray. Hur som, premiär för mig i Lagom and I like it. Perfekt sommar-vardagsfin-klänning. Köpt på Farbror Alices sommarrea! Kavajen är Acne, skorna VOX och väskan Palmgrens.

3 kommentarer:

YF sa...

Jo, det där saknet är jobbigt. Å vilken fiiin klänning! Handen i handsken liksom. Har fö mailat dig, ang morgondagen. Kram!

Gunilla sa...

Jag förstår din känsla! Saknar mina fastän de är stora och utflyttade för länge sedan. Och när de mår dåligt av någon anledning känns det i hela min kropp - nästan som om de fortfarande är en del av den.
PS Mycket snygg klänning!

Garderobenmin sa...

YF - jobbigt och skönt på samma gång ;-)Har svarat nu!
Gunilla - oj, det blir inte lättare alltså...;-) Tack!