söndag 26 juni 2011

en dag att spara på i hjärtat

Det var så fint, bröllopet igår. Kärleken är stor och vacker. All vänskap! Sonen! Familjen! Oh the joy! Regnet öste ner, vilken tur, nu har brudparet precis hur mycket lycka som helst inför framtiden. Vägen till vigselplatsen vid havet var en liten nära döden-upplevelse för mig i mina 12cm klackar ;-)
Prada-klackarna har sannerligen varit med på många olika galej vid det här laget.
Fiolmusik bland sjöbodarna. Hur fint!
Vigseln var vid havet och festen på ett berg, här i norr spar vi inte på krutet. Vackert hur man än vrider och vänder sig. På bilden har jag klättrat än lite högre än berget också. Klänningen är fr MQ, väskan fr Miss Selfridges och skorna mina trotjänare fr Prada.
Scarf i en knutknöl fr Hermes.
Japp, vi hade utsikt.
Sedan kom det vackra brudparet, fina fina människor. Tack för att vi fick dela dagen med er!Maten var allt igenom fantastisk. Naturligtvis fr St Petri Logen. Carpaccio med västerbottenspastej, hjortfilét och en slags underbar chokladdessert.
Västerbottenspastej med lingongele. Oh the joy!
En av festens snyggaste stassar, fr Karen Millen, buren av en brud-bästis som här gör allt hon kan för att inte gråta mitt i sitt fina tal.
Chokladdessert m gräddägg....ååhh.
Underbar kväll som gav mig härliga minnen, en liten blåsa på stortån och fina nya bekantskaper. Tack vackra ni!

1 kommentar:

Gunilla sa...

Låter som en helt fantastisk fest! :)