onsdag 18 maj 2011

energin?

Den här tiden på året är alltid min tröttaste, jag klarar av höstmörkret mycket bättre. Då har jag fortfarande kvar energi från sommarsolen...nu är det helt tomt på energikontot. Urlakad är ett ord som känns talande. Saken är att jag är så in i bänken less på att vara trött, att känna mig och se sliten ut. Kom igen hjärnan, tanka in solen nu då så att vi kan piggna till du och jag....är det ett dåligt tecken att prata som sin hjärna som en annan person? Hehe.
Bildtexten lyder;
Lyset är på men ingen verkar vara hemma...

Jag var ledig på fm och hängde med ljuvliga Kiddo som inte ville vila....ni fattar ju desperationen. Sedan jobb med obligatoriska möten och en påbörjad kontorsflytt. Efter jobbet hem, svida om till jeans och sedan iväg på familjekväll på Makens roliga jobb. Så himla bra företag där det är viktigt att hela familjen känner sig medräknad. Hur mysigt som helst, hamburgare och kolbullar fixades på grillar utomhus och ungar i alla åldrar sprang runt i vårkvällen och lekte. Lycka!
På jobbet hade jag långklänning fr H&M och kavaj fr Acne, kängor fr Wera. Örhängen fr Indiska och blandad kompott runt handleden.

Inga kommentarer: