torsdag 21 april 2011

när livet är som bäst....

.....slutar jag jobba vid lunch, möter upp Make och Kiddo på stan, åker gemensamt till dagis och hämtar Kiddet och vidare till Svärisarnas hus för korvlunch i solen på förstukvisten. Kolla in mina sköna ungar! Efter lite allmänt skrotande på gården åkte jag och Maken iväg och hämtade ett soffbord vi köpt second hand (det ska målas och piffas). Sedan middag och som vanligt mysigt häng med svärisarna, sedan en skön kvällspromenad genom en vårdoftande stad.
Jag har på mig brallor fr Monki, klänning fr Velour och tröja fr Monki. Kängorna är Svärmors och jag älskar dem, de är precis rätt och jag har beundrat dem i flera år faktiskt. Lyxigt va! Att ha en svärmor som man kan låna snygga skor av.

3 kommentarer:

mamma m sa...

Mysigt med korvgrillning! Har nyss hittat din blogg, trevlig läsning:)

mamma m sa...

Vilken fin blogg du har!

Garderobenmin sa...

Lilla Familjen - hej! Välkommen in här, kul att du gillar det! Glad Påsk!