måndag 18 april 2011

måndag

Vissa måndagar är det tur att man har en bra helg att stödja på. Jag började morgonen med att inte hitta vare sig nycklar el kort till jobbet, således försenad utan nycklar. Arbetar, mötar, gläntar på kalendern och inser att jag har tid för det årliga? cellprovet om 40 min, nä men vilken trevlig överraskning. Spring, spring, spring hit och dit. Jobba på. Skynda hem. Fixa ihop middag till Kiddo, lyckas på något sätt tappa en porslinsskål med gammal mat i backen och 5 minuter senare göra likadant med en förpackning filmjölk. Oj vad fil kan skvätta. Sedan var jag tvingen att våldsmysa med Kiddet för att få upp livsgnistan igen. Tur att jag fyllde på reserven efetersom resten av kvällen spenderades med ett missnöjt Kiddo som inte hade lust med nått och absolut inte sova. Men nu sover hon, peppar peppar. Bäst att passa på. Nighty.
Missmatchar både mönster och färg under trenchen fr Burberry, på ett överraskande lyckat sätt. Tröjan är ny, fr Zara, scarfsen fr H&M, jenasen CheapMonday och pumpsen H&M. Väskan Sandkvist.
Ringförrådet utökades i helgen, den vita ugglan på pekfingret är ett nytillskott, fr Urban Outfiters. Den är riktigt rar, ska fota bättre.

Inga kommentarer: