tisdag 19 april 2011

Ljust och fräscht

På lördagskvällen var det då dax för show på Berns, Ljust och Fräscht med Lindström och Schyffert. Verkligen en skrattfest, hela tiden åt i princip allt de sa el gjorde. Inget allvar, inget sätta skrattet i vrångstrupen...bara kul och det var skönt.
Jag hade hittat en klänning på Zara tidigare på dagen (ett riktigt budgetkap) och den fick följa med ut, tillsammans med blå clutch fr Beyond Retro, kilklackar fr Wera och glajer fr Urban Outfitters.

Ny ring nr 2, en kanin fr Urban Outfitters.

4 kommentarer:

sofie sa...

vilken härlig klänning!! blir så glad av grönt (:

Garderobenmin sa...

Sofie - Tack!" Jag med, älskar!

Maria J sa...

Aaah, den där har jag haft hemma men burit tillbaka. Nu när jag ser den på dig undrar jag varför? Den är ju jättesnygg! I alla fall på dig!

Garderobenmin sa...

MariaJ - man tänker att inget så billigt kan vara riktigt bra...men den här är det...iaf innan tvätt ;-)