tisdag 5 april 2011

Kvällsnöje

Att visa upp inköp brukar jag oftast inte för än de sitter på MEN när man (jag) får så ljuvliga paket som från fina Kotyr så vill man (jag) ändå dela med sig (mig). Kvällens roligaste ego-boost är alltså lite nytt från Kotyr.se. Det är lite kul, jag hittade butiken genom att en av butikens ägare kommenterade på min blogg och resten är som de säger shoppinghistoria. Numera kollar jag butikens blogg (kotyr.blogspot.com) i princip dagligen och klickar mig ofta runt bland ljuvligheterna i webshoppen. Pjhu, det finns mycket fint. Snart kommer det in nytt från Greta också, klänningar i underbart siden, färgglatt som karra. Karra, vilket bra ord, nästan bortglömt men som Carina Lidbom gjorde känt för massor av år sedan, i den moderna klassikern SOS. Hehe. Anyway, sidenklänningarna från Greta har iaf väckt ett starkt ha-behov hos mig.
Men idag fick jag äntligen mina örhängen från Misst som jag gått och klurat på länge. Jag gör ofta så, hittar fina saker som liksom ger ett litet sug i magtrakten, men så låter jag det ligga och mogna och oftast kommer jag fram till att jag inte ska köpa. Dock inte denna gång. Jag gillar att fira viktiga saker med ett smycke, fint att tänka på varje gång man använder grejen. Min klocka är tex Kiddet-klockan, present fr Make och Svärisar och mina Erica Weiner-örhängen köpte jag efter en mycket lyckad och ansträngande jobbperiod. Man ska belöna sig! Dessa örhängen då? Jo ni, det är mina "jag födde Kiddo och thank the lord så dog jag inte-örhängen". Har ni följt med ett tag så vet ni ju att jag var lite risig vid just det tillfället.
I paketet låg även en till liten ask. En present, inte till mig och inte från mig heller. Någon ska ge den till en kärlek och jag har bara agerat brevbärare och lite smakråd. Ska visa när den nått sin nya ägare för det är fint.
Men detta är en present, till mig! och jag är så in i bänken glad för den. TACK!!! Har hoppat runt hela kvällen och varit lycklig, hoppat!, presenter är så underbart och att bli så glad är också underbart. En riktigt fin och cool tröja från märket Bella o Bastian som säljs på Kotyr och som iaf för mina tankar till origami. Ni får se, kanske redan i morgon för jag är så sugen att testa den.

4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Så härligt med presenter
Ljuvliga örhängen

B sa...

Greta, det hade jag på mitt så kallade bröllop, fint som snus!

Natalie sa...

<3 Tack för fina ord och jag är SÅ glad att du gillade dina inköp! :) Kram, Natalie

Garderobenmin sa...

Natalie - älskar allt!