fredag 1 april 2011


Jag sitter solokvist med två sovande barn på kammarn. Mina föräldrar har varit här och det har mysts och busats så till den milda grad. Båda körde bil hem så det blev inget rött men det vette tusan om jag inte tar mig ett litet glas nu, jo jävlar.
Jag och tjejerna har haft det fint idag men vad händer med vädret liksom, snöregn och grinigt kallt. Enough is enough liksom, sköna soliga dagar nu tack. Förutom detta minignäll på vädret så känner jag idag en stor tacksamhet för livet, speciellt att mina barn mår bra och leker och lever obehindrat. Det är inte alla förunnat och som vanligt glömmer man (jag) lätt hur bra livet är. Förutom barnen är jag även tacksam för fina vänner, nya och gamla, som förgyller min värld. Det finns så väldigt mycket intressant folk där ute.

Jag har på mig kort beige tisha fr H&M, blå chinos fr samma ställe och kängor fr Wera. Halsbandet har kiddet gjort till mig! Precis som jag är hon en sak och saktletare, den lilla dockan har hon hittat på gatan någonstans, någongång och haft på sin värdaste hylla, tills hon bestämde att den skulle med i mitt halsband. Gulle! Jag tror att det är en VooDoll med hälsa som superkraft. (När jag är dumma-mamman är det inte mitt halsband...och då är jag heller inte bjuden på hennes kalas;-)

Nä, nu blir det lite SATC, säsong 5, plus ett glas rött. Ha en fin kväll finingar.

2 kommentarer:

Erika sa...

Snyggt!

Garderobenmin sa...

Erika - hej Erika, tack ;-)