onsdag 30 mars 2011

släpp mänskorna ut det är vår!

Idag sken solen så det sjöng i hjärtat när jag knatade till jobbet, äntligen kommer våren (peppar peppar), det känns som om vi kan andas igen. Jag började dagen mammaledig och slutade arbetande, fick ett fint erbjudande som jag kanske ska skryta om senare och som fick mig på ännu bättre humör. På vägen hem köpte jag en fin present på Hemslöjden till guddottern nere i Stockholm, sånt blir jag också på bra humör av.
Hittade ett par byxor som jag glömt....eller egntligen trodde jag inte att jag kunde ha dem...men det kan jag ju! De är bara inte så slouchy längre...hehe. Brallorna kommer fr en av CheapMondays provkollektioner, blusen är Monki och skorna Whyred. Halsband fr Lanvin loves H&M

7 kommentarer:

B sa...

Liten kör blogknep ala giganterna - hemlis som kanske avslöjas senare får upp statistiken! Och självklart är vi nyfikna! Ge oss!

Garderobenmin sa...

B - haha, nä. Jag vet bara inte helt säkert att det blir av.

Jenny sa...

Precis! Nyfiken...

Garderobenmin sa...

Jenny - hihi!

Katarina sa...

Jag blir nyfiken!

Garderobenmin sa...

Katarina - det gynnar vårt gäng ;-) Ses vi på kyrkis i morgon ska jag berätta.

Jenny sa...

Mäh, får man fördel bara för att man bor nära. Orättvist!

:-)