onsdag 23 mars 2011

siden och mitt knasiga halsband

Känner mig en smula tom i skallen....eh vad hände idag liksom. Få se nu, upp vid 6, gick med Kiddet och Kiddo till dagis, handlade på vägen hem med Kiddo, åt frukost och hängde hemma med en ganska gnällig unge tills hon tvärsomnade, jag följde hennes goda exempel och tog mig en livräddande tupplur, Maken kom hem runt lunch, jag svidade om och gick för fort till jobbet (det är halt), mötade med chefen och jobbade raskt, hem för middag och kort-häng med mina fina föräldrar, lämnar kidsen i mormor och morfars trygga famn och tar med mig Maken till Kiddets dagis - vår tur att städa, river av städningen sedan racerbil till affären och dagens mathandling nr 2, hem, natta två trötta kids, lite Greys Anatomy i koma och nu slås jag av insikten att vi åker till Åre i morgonbitti och jag har inte packat. Nej men då så, packning. Jag är trött...alltså finns jag. Finemang!
Sidenjacka köpt i Paris, halsband fr Indiska, jeans fr Lindex och kilklackskängor fr Wera.

4 kommentarer:

Frida sa...

oj, vilken dag! Men snygg var du i alla fall. Hoppas ni får det fint i Åre!

Linda K sa...

älska ditt knasiga halsband!

Katarina sa...

Har också haft en sådan dag men jag vet att jag befunnit mig i en bil i fem timmar! :)

Älskar "godishalsbandet"

Garderobenmin sa...

Frida - tack! Vi har haft det mysigt!
LindaK - ;-)
Katarina - man likosm bara pjhuuu när huvudet landar på kudden. Hoppas helgen gått ok.