torsdag 10 mars 2011

Mina kvinnor

En bästis ringde ikväll och vi pratade och pratade och pratade, hon bor alltså inte här där jag bor utan där, där jag bodde. Saknar dem mycket, vännerna i söder. I kväll längtar jag lite extra efter alla härliga kvinnor som jag omgav mig med i Göteborg. Maken är i huvudstaden och jag umgås med SATC tjejerna som alltid när jag är själv...därför blir jag än mer sugen på systerskapet. Jag har fina här uppe också! Men just nu verkar alla vara förkylda, eller vabbande eller sportlovande någon annanstans. Alltså uppryckning på alla punkter. Lkp-gänget i Gbg - vi ses ju på Mallis i sommar! På Mallis!!! Bästisarna från förr - en huvudstadshelg måste planeras. Jag mailar ut datumförslag. Puss! Bästisarna här uppe - let´s talk. Sedan har jag ju faktiskt mina älskade damer från universitetsåren, nu i Sthlm, balsam för min själ, saknar er mest hela tiden, även FruA i Berlin och FrökenDalkulla.

Pic; Tommy Ton för style.com

4 kommentarer:

B sa...

Gilla, klapp klapp klapp!
Gilla, klapp klapp klapp!
Love ladypepp!

Garderobenmin sa...

B - ladypepp - dagens ord! Kram

AnnaK sa...

Mallis kommer bli grymt! Tills dess -ladypepp!!

Garderobenmin sa...

AnnaK - Brallis på mallis!!! Kram.