söndag 20 mars 2011

Day 20 – Favorite romance book

Bästa romantiska bok....Tillsammans är man mindre ensam av Anna Gavalda och Kärlekens vindunderliga historia, som jag tjatat om förut, av Carl-Johan Vallgren...säkert fler som jag läste när jag var yngre. Grejen är att jag väldigt sällan läser något romantiskt....har inte tänkt på det förut men så är det faktiskt. Är det trist? Har ni något tips? Det får inte vara cheesy och ingen chic lit! (Fast jag ska läsa Eat, love Pray, för om min kompis Hans kan gilla den så kan jag. Jag tycker nämligen att han är ganska så mycket coolare än mig. Han säger att den inte är cheesy och är bra underhållning för stunden.)

Blomman då! Lite rooomaantic va ;-) Allvarligt, jag tror att de är de vackraste tuplaner jag någonsin köpt. Typ Fransk pion-tulpan. Laxrosa, limegrön och benvit.

2 kommentarer:

Hans sa...

Men kära nån. Jag är ju inte ens en bråkdel så cool som du. (Roligt ord förresten - bråkdel).
Ja ja. Vad det gäller Eat Love Pray vill jag bara förtydliga att den inte på något sett är befriad från cheesyness. Speciellt i början är den ordentligt kletig på sina ställen. Men en bit in i boken så infinner sig en viss charm och här och där poppar det till och med upp något tänkvärt.
/Hans

Garderobenmin sa...

Hans - johodu det är du visst det....å bättre på att göra lasagne ;-) Jag förstår att den kan va lite ostig men ska läsa ändå....rapport följer.