tisdag 1 mars 2011

Dagens outfit en hit och dit dag

Uppe i ottan och med baby på armen jobbade jag några timmar innan öppna förskolan, sedan veckans runda på Erikshjälpen, lite plock här hemma, rask promenad till Kiddets dagis för möte, efter det veckohandling med hela familjen, nattning och slutligen lite skön avslappning i min röda Howard innan sängen. Jag har en ny Kallentoft att ta med mig i säng, ohh the joy.
Ponch fr H&M, klänning fr Åhlens, kängor Wera och väska Sandqvist.
Med morsan på jobbet!

2 kommentarer:

Linda K sa...

toksnyggt! och...den där väskan har ju jag också :)

Garderobenmin sa...

LindaK - åh tack för den, jag tänkte nog att du skulle gilla denna stass....konstigt vad man tänker ;-) Jag köpte väskan när du tipsade mig om Campadres drive. Jag måste nog ha dne i mörkblått också ;-)