onsdag 2 mars 2011

------------

Hallå! Är ni där?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ja faktiskt, men än vad som är hälsosamt kanske ;)


Maria

Garderobenmin sa...

Maria - det gillas! Hej hej ;-)

Maria sa...

Jag har helt plötsligt fattat en sak nu när jag tittat i din blogg, smart att spara bilder på outfits för att få inspiration, att jag inte tänkt på det förut.
Istället för att stå som en fågelholk och kolla på sina miljarder saker i garderoben och ändå tycka att man inte har något så kollar man på sina sparade inspirationsbilder och kan hitta på någon fiffig kombination. Man niger och tackar för det :)

YF sa...

o ja, dagligen! :)

Anna sa...

Japp! Men tyvärr var jag inte i Härnö tillräckligt länge för att hinna förbi biblan. Åkte ut på Tynderö i stället. Men du verkar ha haft en bra helg annorstädes!

Fru S sa...

Alltid! :)

Linda sa...

varje dag!!

Garderobenmin sa...

Maria - lektion 1a i hur man nytjar cyber space ;-) It´s all about inspiration! Your welcome ;-)
YF - Å det uppskattas! Kram!!!
Anna - aah, det ante mig att du susat förbi staden by now. Hoppas Indien blir härligt och att du kan njuta.
FruS - Ååh hej, det var skönt....fast nu var det fasligt längesedan IRL.

Garderobenmin sa...

Linda - Härligt! ;-) Jag ser ju siffrorna men man undrar ju ibland när det blir helt tyst ;-)

Anonym sa...

Jag är här - ofta! Men är usel på att kommentera - buu för mig. Skall bli bättre! Kram fru O

Garderobenmin sa...

Vet att du är med, ingen fara! Synd att vi missade varandra i Gbg. Kram.