torsdag 10 februari 2011

copycat torsdag



Så här blev det idag. Inspirationen kommer från två bilder men mest från den första, den har jag haft sparad så länge att jag inte minns var det kommer ifrån, gissar att hon är fransyska el italienska och att bilden kommer från style.com dock. Det är främst miss-matchningen jag gillar, en blommig klänning mot leopardmönstrad fuskpäls. I min outfit plockade jag in ett tredje mönster, randigt. Jag är helnöjd och kände mig snygg hela dagen. Jag tycker att det är väldigt roligt att inspireras av andra, som att klä ut sig lite. Bilden längst ner har jag haft ett par månader, fr style.com, den fick mig att vilja ha på mig dimmiga/isiga och vintriga färger.
Min klänning kommer fr Monki, den randiga tröjan fr Indiska, strumpbyxorna fr Lindex, bältet har jag knyckt av Maken, skorna Whyred och pälsen kommer fr Röda Korset.
Jag har tjatat om det många gånger, lager på lager är lösningen för sommarkläder på vintern.

Inga kommentarer: