fredag 11 februari 2011

copycat fredag

MASH SPORT LIFE-tröjan fick jag nog när jag var typ 11-12 år, den var då väldigt tuff... Vad jag kan utläsa av lappen i nacken är den av märket Tutta. haha Byxorna är Monki och kängorna DinSko. Ok, copycat å copycat. Första outfiten kanske är mer "inspirerad av" istället för kopierad. Samma sorts kläder men helt annorlunda. Den andra kanske är lite väl enkel för att vara en copycat-outfit men det må så vara. Både Marcella Mravec och Frida Fahrman är väldigt fina i sina vardags-outfits och jag önskar fortfarande att jag kunnat knipa en sån CM-tröja som Marcella har.

Den randiga tröjan med puffärm är egentligen en klänning fr H&M.
Så fräsch å rar hon ser ut flickebarnet.

4 kommentarer:

Frida sa...

Tjusigt! Fridas outfit funderade jag också på att kopiera, men min garderob tillät tyvärr inte det...

Garderobenmin sa...

Frida - Tack! Jag hade en LindaK i åtanke men något ligger för långt ner i tvättkorgen ;-)

Linda K sa...

den där marcella-outfiten älskar jag.

Garderobenmin sa...

LindaK - You and me both!