söndag 27 februari 2011

Avtackad

Just det, åkte till Göteborg för att säga tack och hej. Möttes av en överraskande champagnelunch som innehöll både tårar och skratt. Fina kollegor som fixat så fint! Det är enklare att sluta sitt jobb om man inte behöver träffa sina toppenkamrater.
Chefen sa - så klart blir det champagne när Liten ska firas, vi vet väl vad hon gillar. Jag minns en gång i Paris.........
Present fick jag också fast den är för fin för att kallas present. Avskedsgåva. Jag grät en liten flod, både för att jag blev så glad för det vackra verket av Cooper&Gorfer men också för att det plötsligt blev så tydligt att jag lämnar dem. Man kan sörja beslut som man är helt nöjd med.
Fantastiska konstnärduon Copper&Gorfer...som jag senare på kvällen invigde min sista utställning, på detta jobb, av. Ser ni glöden? Jag ska visa bättre bild senare. Kanske ett "min konst-inlägg"?

1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastiskt fin present! Kram fru O