onsdag 23 februari 2011

åsså gårdagens hela

Just det, igår på arbetet. Kavaj å jeans fr Acne, blus/klänning fr Velour, kängor fr DinSko å halsband fr TopShop.
Jag var på öppna förskolan med Kiddo på förmiddagen och vår vana trogen på tisdagar gick vi på Erikshjälpen efteråt, fyndade lite smått och gott. Behövde hitta lite grejer till ett pyssel jag tänker göra. På vägen hem sladdade vi in på en av Härnösands mysigaste butiker (de delar epitetet med Hemslöjden och ostbutiken om man frågar mig), Farbror Alice. Kläder, både nytt och gammalt och med ett ypperligt trevligt ägarpar. Jag gick därifrån med en kasse där bla Velourklänningen ovan låg inslagen i rosa silkespapper. Köpt på 50%, Ohh the joy!
Väl hemma byttes jag och Maken av och jag rusade till jobbet men först hann jag slänga på mig den nyshoppade trasan fr Velour. Ohh the joy!

Inga kommentarer: