onsdag 19 januari 2011

Whyredwhyredwhyred

Idag hade jag ett planeringsmöte på teatern, det är alltid något väldigt speciellt att få komma in bakom scenen, lite magiskt. Som när jag fick gå på cirkus när jag var liten. Man möter en värld som man vet finns men sällan får se. På just den här teatern har alla som spelat där under alla år fått skriva på väggarna i korridorerna, det är fullkomligt nedklottrat av alla slags artister, stora som små. Måste ta med mig kameran nästa gång, det är som att gå runt i någon slags Alice i underlandet värld.
För övrigt så tittar jag på Bibliotekstjuven nu och det kryper i hela kroppen. Huga.
Kofta som klänning fr Monki, under en randig tröja fr Weekday och stövlar fr Whyred...såklart ;-)

5 kommentarer:

Lena sa...

Där har jag också skrivit på väggen en gång.)9:ornas cabaret -91

Garderobenmin sa...

Lena - nähä? Kul!

YF sa...

Ja, visst är det läckert!? Har inte sett det nån annanstans faktiskt. Jag finns nog där på åtminstonde 3 ställen :)

Ida sa...

Mitt namn står också där nånstans. leta efter det när du är på jakt med kameran!

Garderobenmin sa...

Vilka stars som läser min blogg ;-)