söndag 16 januari 2011

i skarp kontrast

Ååh vad jag gärna skulle strosa runt i en skir liten blus på någon soldränkt gata i Frankrike el Italien....eller nästan var som helst faktiskt. Precis som cachemireetsoie.fr gör här ovan. Alltså jag gillar den här vintern, mycket faktiskt, men när jag fick rapport från Svärföräldrarna om att de låg vid polen, sol och 24 grader varmt så blev jag en smula längtig efter värme. Ni vet, att bli så där helt genomvarm att inte en enda liten fiber av känns ens lite sval och att känna sig lite svedd i skinnet när man kryper ner mellan svala lakan på kvällen. Nä men ryck upp mig. Vi hoppas på lite blå himmel i morgon åsså en bastu hos Svärföräldrarna när de kommer hem, det är så jag ska gilla läget i vinter. Omfamna vintern istället för att hålla den ifrån mig.
Pic; cachemireetsoie.fr

Inga kommentarer: