söndag 9 januari 2011

hud

Igår åkte vi en kort tur på längdskidor och jag är fortfarande trött ;-) Inte i den bästa form alltså men förändringens vindar ska blåsa. Idag tog vi en tur hem till byn, lite fika, lite mysigt häng. Lite kort dock för hemma i stan väntade vi besök. Nu är jag dock så trött att det inte kommer några smarta ord ur mig alls...bäst att lägga av och logga ut.
Jag gillar min hudfärgade klänning fr Monki mer och mer!
Har alltid trott att jag inte passat i beige när jag är så här ljus, att det blir för ljust typ, men jag ändrar mig. Ser ju fint ut tycker jag, när hår hud och kläder har nyanser som går in i varandra. Vem visste.

2 kommentarer:

B sa...

Blond och beige ÄR snyggt! Eller, hudtonen gör mycket: jag ser verkligen ut som en gris i vissa beigeljusrosatoner- jag minns en bikini jag provade men inte köpte-hua!!!

Garderobenmin sa...

B - haha, nä en bikini i beige skulle nog inte jag heller ge mig på.