fredag 28 januari 2011

fredagsrutin

Varje fredag samma procedur. Kiddet ledig från dagis, öppna förskolan med dubbla sångstunder, prommis på stan och ev inköp (idag tex tulpaner och ett pussel), korv och glass på café. Grädden på moset ifag är att min lilla mor tittat förbi och att jag och tjejerna ska sova hos Svärföräldrarna ikväll. Detta innebär att jag får nöjet att se På Spåret med människor som uppskattar det lika mycket som jag. Maken spelar poker i fjällen....sanning ;-) Det är en vansinnigt manlig gemenskap, bara bröl, hårda muskler, armbrytning, hemkört och just poker......ehh, eller så är det bara delen om poker som stämmer och att det är ett gäng unga? (medelålders?) män som träffas. Lite surar jag, för boysen är minst även goda vänner till mig, som jag saknar mycket, men mest är jag glad för hans skull.
Tröja fr Tiger och brallor fr Acne.

2 kommentarer:

YF sa...

Snygg tröja! På spåret regerar och imorgon blir det minst lika mysigt här i stan som i fjällen, så de så! Kram!

Garderobenmin sa...

YF - tack! Blev toppen! Kram.