tisdag 11 januari 2011

best of the best

Han är den bäste mannen, det är åter igen bevisat. Vi skulle ha städat Kiddets dagis ikväll. Vi hade glömt att det var vår städning och hade därför inte hunnit vare sig ställa in oss på det el skaffa ev barnpassning (Svärisarna ligger vid en pol i ett soligt land någonstans - mycket välförtjänt). Således skulle vi bli tvungna att dra iväg till dagis med hela familjen efter middagen, pjhu men allt går ju. Men som kommer den där älskade Maken hem och säger att det blir för jobbigt för kidsen och att han åker till dagis och städar själv. Va! En sån man han är min man. Bäst av de bästa och bäst för mig! Kärlek kärlek kärlek.

Och jo, jag är nästan svarthårig på bilden, jag var det för ett par år sedan, här på ett par riktiga raringars bröllop, med ett litet litet hemligt Kid i magen.

7 kommentarer:

Jenny sa...

Och fina är ni! Vi såg Miami Vice-filmen för ett tag sedan (eller jag läste bok...) och vi tycker Colin Farrell är lik din fina man.

Garderobenmin sa...

Jenny - å Jonny Depp....å Blad ;-)

Jenny sa...

Vilken Blad???

Garderobenmin sa...

Jenny - haha, Blad Pitt, som kinesen sa....

Jenny sa...

jasså den lille spjuvern :-)

Garderobenmin sa...

Jenny - ;-)

AnnaK sa...

Ni var (och är) underbart fina!!
Hoppas ni har det bra. Det har vi, men vi skulle gärna ses snart. Vore kul om ni kom söderut snart!!