torsdag 16 december 2010

viktiga dagar

Ja det var en väl fylld dag det här. Började med ett mkt viktigt möte som gick bra, nu håller vi och ett par till tummen. Skicka gärna lite positiva tankar åt mitt håll. Sedan kom min gamla mormor på besök, i finskor och ny blus. Vi hade bjudit henne till stan för att ta med henne på jullunch på excellenta St Petri Logen. Sagt och gjort, jag är fortfarande mätt.
För mötet i morse behövde jag vara en aning mer formell än mina stora stickade tröjor. Det fick bli min gamla skjorta fr FilippaK, bluskavaj och jeans fr H&M och Whyredskor. Som oftast mina pärlor i öronen och pilotisar på näsan.
Had an important meeting this morning. Crossed fingers for my sake will really be appreciated. Needed to be a bit formal and succeeded in a white shirt, soft jacket and jeans. As always, my pearls and pilots.

6 kommentarer:

Linda K sa...

tummar hålles! finfin var du!

Garderobenmin sa...

LindaK - Tack å tack! ;-)

Jenny sa...

Hoppas att det gick bra. Du är ju både grym och snygg så det gjorde det säkert :-)

Garderobenmin sa...

Jenny - Det gick bra...jag berättar på mån, bäst att du inget vet så kan du säga att du inget visste. Ok? Kram.

Jenny sa...

Hrmpff.... ok då. men lite gruffar jag allt.

Garderobenmin sa...

Jenny - du har för ärliga blå ögon och blir sjuk av ljug.....det är för din skull kära du.