torsdag 16 december 2010

Patouf

Om jag jobbade just nu, eller om jag snart skulle börja jobba så skulle jag nog allt vilja klicka hem den här fantastiska klänningen fr Patouf, fr Kotyrs webshop.....eller så skulle jag vänta på första lönen, hur som, jag vill allt bra gärna klacka runt i den i en vuxen miljö. Den som lever får se. Har ni kollat in kotyr.se? Verkligen ett fint utbud, lyxigt. Det rycker i klickfingret varje gång jag kollar in, måste dock hejda mig, mammaledighetspengen måste det hushållas med. Mycket budget och 2:a hand iår alltså, bra det med. Men som sagt, fina grejer har de, de där Kotyr-kvinsen.

If I was working right now I wouldnt mind at all to be doing so in this fab dress from Patouf, and I´d more than likely order it at the very nice web shop kotyr.se. Great clothes, cool girls.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Supersnygg!
Faktiskt en klänning som skulle passa både dig och mig, eller hur? Det kanske inte kryllar av såna men just denna ser ju perfekt ut.

Natalie sa...

Åh, vad glad jag blir när jag läser ditt fina inlägg! :) Hör av dig om du skulle vilja ha klänningen så får du ett riktigt bra (!!) pris.. Du skulle vara superfin i den!

YF sa...

Skulle vara fint och ganska roligt om ni hade dem samtidigt.... :)

Garderobenmin sa...

Natalie - Kul! Ooh ett sånt lockande erbjudande. jag väntar och ser hur ekonomin efter julen ser ut ;-)
YF -hahahaha! Flash vinner i en handvänding, inget slår den längden i den längden. Elegant så det förslår.