torsdag 9 december 2010

pappa kom hem

Just det, kidsen längtar efter dig och jag med. Det är en spännande natt som du vet, men ännu så länge är det lugnt, kl är snart halv tolv på natten här. Håller en tumme ;-) När du läser detta är du väl hos the lovely Mr and Mrs H&C, i det stora äpplet. Ge dem stora kramen från mig och säg att längtar tills vi ses igen....och att jag surar lite för att du får vara där och inte jag ;-) Jag hänger med dina föräldrar och har det såklart fantastiskt fint. Snart kryper jag till kojs med en halvårsgammal bebbe....det du, det slår det mesta. Ring mig från NY när du vaknar! Love.

På bilden är det morgonmys i soffan a la våra kids.

5 kommentarer:

B sa...

Söta!!! Äntligen lite bilder på gullisarna ;-) Känns som att skriva i nåns privata brevväxling, men det här är ju ändå en blog :-)

Garderobenmin sa...

B - vi ska lägga upp lite nytt på vår familje-feja. Jag håller koll på er på bebbe bloggen, no verkar ha det ganska så perfekt. Kram.

Livet runt 30...5 sa...

Åh vilka fina! Ser ut att vara som mina åldersmässigt, vi som firar fem månader på den yngsta idag. Och att du inte får vara i NY kan jag förstå att du tjurar över.

Garderobenmin sa...

Livet runt 30...5 - ja det är mina raringar! 3 1/2 och snart 6 mån!

Anonym sa...

Men åh vad fina! Kram fru O