torsdag 2 december 2010

Ok, nu är det nog. Fryser hela tiden. Jag vill ha ett badkar! Inser dock att det kan bli lite trixigt att få till. Då och då trycker jag ner mig i Kiddets badbalja, true, men det är ett sånt jädra besvär att tömma den, ingen propp. Plus att jag känner mig en smula....knäpp när jag gör det. På tal om en helt annan sak (som jag ser på tv nu), jag hatar den där killen i reklamen som vill visa sina kompisar ngt på YouTube. Ååhhhh, en sån där jobbig en, man har ju träffat dem på riktigt. Bufferi buff din jobbiga typ.
Idag motade jag kylan i många lager av kläder. De som syns är vit baströja med skönt långa ärmar fr H&M, över en blå vid stortröja också H&M, jeans fr Acne, skor Whyred och halsband fr TopShop.
Upptäckte att min ny-gamla rock fr Röda Korset blir en fin kappa när jag snör ihop midjan med ett bälte
Söt brosch som jag fick av en bästis i födelsedagspresent och nu när jag skriver det så slår det mig att jag inte tackat för presenten....eeh, Tack raraste FrökenD. I like! Visst passar den fint på kappan!

Inga kommentarer: