tisdag 21 december 2010

julröd

Siden är oslagbart när det är kallt ute, värmer hur bra som helst trots att det är så tunt. Min lilla sidenjacka köpte jag på superrea på en liten butik i Paris för ett par år sedan, under är min gamla favoritblus fr ett sorgligt litet VeroModa i Schweiz. Garderoben är ju verkligen fylld av knasiga historier. Byxorna är några gamla trotjänare fr H&M, skorna ännu äldre och märkeslösa.
Silk is unbeatable when it comes to warm you when its cold. This lovely silk jacket I bought on super sale in a small shop in Paris a couple years ago. The blouse underneath was found in a sad little Vero Moda shop in Switzerland....its cool just how many stories the wardrobe holds.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint! Gillar verkligen brallorna till. Passar på att kommentera ett gäng inlägg samtidigt: Julfesten såg fantastisk ut (och du med) dock måste jag ju bara säga att den för 5 år sen var utan tvekan och konkurrens bäst! Spännande med dina hemliga möten - ser fram emot att få höra mer nyfiken som jag är... och sist men inte minst: God jul till er allesammans : ).
Kram fru O

Frida sa...

Åh, du är verkligen alltid så fin!

Garderobenmin sa...

fruO - Tack å tack! Den julfesten VAR den bästa! Avslöjar snart vad jag håller på med. God Jul å kram.
Frida - tack du rara. ;-)

Gunilla sa...

Sidenjackan är mycket vacker!

tina sa...

Kollar din blogg jätteofta men kommenterar aldrig, men nu så - dagens outfit är piffig! Me like :)

Tack för en trevlig blogg!

Garderobenmin sa...

Gunilla - tack! Den var ett fynd.
Tina - hej! Kul att du gillar bloggen...och outfiten. God Jul!