söndag 5 december 2010

en ung talang?

Kanske är det en liten kameratalang vi har här hemma. Kiddet tog bilden av mig i morse, precis så här. alltså jag har gjort den svartvit men det är ju bara för mitt egos skull, ungen knäppte ju av innan morgontvätten ;-) Men ganska fint va, för en 3 1/2 åring.
Himlen ljusnar utanför mitt fönster och över Domkyrkans torn.
Diskbänksrealism eller snarare tvättstuge-realism, man får som de säger passa på när tillfälle ges. Jeans fr Acne, långskjorta ;-) fr Lindex och collegetröja fr H&M
När dagarna är så här obeskrivligt vackra och kameran är med går det inte att låta bli att ta bilder. Bara å stå ut. Jag och tjejerna promenerade med barnens farmor hem till dem för bak av allehanda slag. Termometern visade -18, det var helt vindstilla och sol.
-18 (-0,4 farenheit), completely still and a blue sky! Another nice day, together with my mother in law and some other fantastic women. The Kids and their grandmothers baked various christmas goddies, I held my babygirl and talked to one of the dear ones. And yes, I see that its a bit of a stretch between the crispy snow and my outfit image, I call it laundry room realism. Clothes from Acne, Lindex, H&M and Whyred.
And by the way, my kid of 3 1/2 took the top image this morning. Cool kid.

2 kommentarer:

Linda K sa...

en blivande liten fotograf minsann. fin bild fin mamma :)

Jenny sa...

Verkligen talangfull! Jag känner en tjej som kan fixa en utställning, vad tror du?
Kram