tisdag 2 november 2010

kollar film


Äntligen börjar alla sjukor ge med sig (peppar peppar) och vi har haft/har en underbar kväll. Middag i harmoni, fix och trix i lägenheten, båda tjejerna somnade utan trubbel och i tid och nu kollar vi på en film. Shutters Island, åhh så läskig och jag anar vart det barkar. Hua.
Dagen var mindre läskig, mamma-lunchträff med trevliga kvinns.....men fan vad läskig filmen är, jag vill inte se mer nu. Hjälp. Ok jag kollar ner tills det är klart. Idag har jag som sagt haft det nice, klädd i Makens tisha från Acne(han får aldrig tillbaka den!), jeans fr samma ställe, lång ullkofta från Åhlens och skor fr Whyred. Varmt, slappt och fint! Åh pjuh nu är den klar. Ok, bra film, läskig som jag gillar dem men inte rätt sorts läskig tyvärr och inte rätt sorts slut, fast klurigt av honom ändå, Leo.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Åh, den filmen ligger och väntar hemma. Verkar lite FÖR spännande... Snygg tisha, förstår om du behåller den.

Garderobenmin sa...

Jenny - du ska nog inte se den....lite för mycket hemskt som händer barn. Det var inte alls en sådan film som jag trodde. Säkerligen bra men inte min smak. Läbbig för mammor.

Jenny sa...

Åh, då ska jag nog undvika den.

hallinbloggar sa...

Å fy den vågade jag inte se klart. Sambom fick titta och berätta hur det gick i efterhand! Men visst är han bra Leo!

Ha ha, rolig ordverifiering jag fick - morsor!!