måndag 1 november 2010

grejer

Som vanligt hittar jag listorna hos LindaK

4 tv-program jag ser

Ikväll - sommarpratarna
Oftast - Greys Anatomy
Gärna - old fashioned deckare typ Poirot och Mrs Marple
För mycket av - amerikanska crime serier

4 saker jag gjort idag
Burit runt på en småsjuk Kiddo som verkligen inte vill vara någon annan stans än i min famn.
Lunchat med Maken
Lagt upp helgens bilder
Köpt div nässprayer till sjuklingar i familjen

4 saker jag längtar efter
Friska barn (jag med LindaK)
Sömn, för hela familjen
Helgen, för då ska vi hänga med några favoriter.
Nästa "lön", för denna räckte inte långt.

4 saker på önskelistan
Riktiga vinterskor
Friska barn
En väska från Svenskt Tenn i mönstret Manhattan
En lagom kall och vit vinter

4 saker jag avskyr
Skuldkänslor
Att känna sig otillräcklig
Småsinthet
Pölsa

4 jag utmanar
Struntar denna. Öppet för alla och envar.

2 kommentarer:

Linda K sa...

en trivsam lista p ådet hela taget :)

Garderobenmin sa...

LindaK - visst var den!