onsdag 10 november 2010

glömmer mapparna

Jag samlar ju hela tiden bilder som inspiration, det jag visar här är ju bara en bråkdel. Igår, i jakt på just inspiration, gick jag igenom lite bilder jag sparat, bland annat en mapp märkt Inspiration Höst 2010....den hade jag glömt. Många fina bilder. Bland andra den som ni ser längst ner här, den har jag även haft med på bloggen tidigare, gillar den verkligen. De långa torgvantarna är väldigt rätt. Det är Richard Chais LOVE. Kollade upp hans senaste grejer, mycket snyggt där med. Kombon med klänningen över tröjan ovan är genialisk och bilden nedan påminner mig åter igen om att det är ett par vida byxor jag behöver. Gillar hela den looken, vida brallor, tight linne och kort lite vidare tröja över. Duktig den där Chai.

Note to self; Jag skulle ju svepa i höst och vinter.