tisdag 26 oktober 2010

Vad svart kan göra

för att fånga mitt intresse.
Christina Hendriks är en tjusig donna, 50-tals-mumsig, bystig och kvinnlig. Jag kan inte relatera, alltså jag älskar den stilen på andra, som bär den fint, men jag min lilla pluttiga planka kommer nog aldrig att göra stilen till min. (Jag vet, säg aldrig aldrig, men ändå.) Jag har föresten en bästis (YesFriend) här i stan som klär ypperligt i stilen, en annan i Göteborg (FrkD). Kompisar som har både bröst och midja....jag har inte så mycket av dessa två attribut alls ;-) och dagarna då jag surade över det är för länge sedan över. Det var väl en issue någon gång back in 1991...eller vad säger du Flash? Hehe. Numera sitter jag nöjd med min hand och gillar den faktiskt mycket. Ja men hej och hå vad jag babblar, jag skulle ju egentligen visa en bild på just Christina H då jag verkligen gillar hennes stil, helsvart och höstig, helt olik som hon brukar se ut.