måndag 24 maj 2010

Mode för gravida - strictly office

Jag har en vän, en riktig fining. Där hon jobbar har de en ganska strikt klädkod. Lite trixigare att få till det med en kula, men inte omöjligt. Sina gamla kavajer kan man ju oftast använda trots en bebismage, resten får kanske anpassa sig lite. Jag har satt ihop denna stass med henne i åtanke. Kavajen är en vanlig fr TopShop. Byxorna är fr H&M-maternity och den underbara knytblusen med fjärilar kommer fr TopShop-maternity. Skorna kommer fr Churchs, väskan TopShop och glasögonen heter Piteå och kommer fr Kii.se

6 kommentarer:

B sa...

Jag dör vad fint!!!!!

Garderobenmin sa...

B - fint va!!! Till Dig! Blusen är fab.

Linda K sa...

jag önskar liiite att jag var gravid så jag kunde härma dina fab gravooutfits!

Garderobenmin sa...

LindaK - åh, det är bra betyg må jag säga. Tack!

B sa...

Det blir nätshopping ikväll och kanske en sväng förbi acne (2 min gång från jobbet) om jag känner mig generös mot mig själv :-)

Garderobenmin sa...

B - you go girl ;-)