tisdag 25 maj 2010

Mode för gravida - avslappnad i sommar

Ett kollage för att liva upp tisdagskvällen. Hur sköna ser inte dessa paltor ut då! Brallorna verkar ju underbara å blusen med för den delen. Jeansen har jag hittat på lardeoute.com´s mamma avd och blusen kommer fr TopShops dito, även ryggan är TopShop men scarfsen är la Redoute. Så här skulle jag gärna trampa runt i sommar, i skogen runt mitt sommarhus...om jag inte var så långt in i min graviditet dvs. Jag kommer nog inte att trampa så mycket alls i skog och mark innan det är.....iiiiii dax.

4 kommentarer:

Sara sa...

iiiii! :)

Erika sa...

Vilka fina outfits du tar fram! Köpte Topshop blusen häromdagen men tänkte nog mer på jobb än skog :). Men var hittar du alla HM kläder? Jag har varit både i butik och på webben och där är ju i princip tomt?

Garderobenmin sa...

Sara - hihi ;-) Skräckblandad förtjusning....
Erika - Grejerna i kollagen har jag hittat de senaste veckorna på hm.com. Tex den randiga trikåklänningen är ju inte maternity utan fr HMs vanliga sortiment. De jag själv har på mig har jag haft längre, köpt i både butik och på webben. Vissa butiker här i Gbg har bättre utbud och större sortiment än andra när det gälller maternity. jag tycker att Nordstan är rätt bra, fast gravidavd är i regel mycket rörigare och mindre städade än andra avd på HM. Dåligt.

Garderobenmin sa...

Erika -blusen är fab, allt sitter i matchningen.