fredag 26 mars 2010

fixad
























En fredag. Började med ett fint reseföredrag fr SriLanka, en fd kollega, fotograf, var nyligen där. Helt fantastiska bilder av vad som verkar vara ett härligt och vackert land. Mysig frukostaktivitet. Sedan väntade personalmöte som avslutades med påskägg, fyllda med lyxiga tryfflar. Thanks. Lunch vid datorn för att vinna tid, jag spenderade slutet av dagen i frisörstolen. Så skönt med en uppfräschning och ny färg. 

Jag har varit fredagsfin i min klänning som passar mig oavsett kropp. Köpte den på H&M innan jag blev gravid med Kiddet, använde den under graviditeten, har haft den efter och nu är den på igen under grav nr 2. Det är en riktig gladklänning, speciellt med en basketbolls-stor mage under. Kul-snygg tror jag det kallas ;-) Nåja, på fötterna kilklackarna fr Wera.  

Inga kommentarer: