torsdag 11 februari 2010

lämnat

Ja, nu får det bära eller brista, vi har lämnat ifrån oss materialet till tryckarna. Å fy så pirrigt men underbart skönt. Dock är det inte jag som dragit ett så tungt lass under de två senare dagarna utan mina tappra kollegor. Maken har varit annorstädes vilket gör det omöjligt för mig att jobba sent. 
Nu ikväll har hela vår lilla familj, Maken åter på plats alltså, varit hos vår mesta bästa barnmorska. Snacka om flexibel när jag fick boka tid kl 19 för att få in det i schemat. Hon är underbar och håller des utom på att lära sig göra ultraljud. Vi har tittat på bebben igen! Så fin, så fin. Kiddet fick också vara med och kolla, hon tyckte att det var helfestligt. Det är roligare med glad unge än arg unge. Det är även roligare med en Make som är hemma än borta.
Idag var jag blå, grå och ljust-läderbrun. Schnyggt. Allt fr H&M utom skor som är fr Whyred.


Inga kommentarer: