tisdag 1 december 2009

Tisdag!

Vilken mycket roligare dag det var idag än igår, mycket. Jag och chefen drog till IKEA och shoppade loss, himlen var blå och luften krispig och klar, jag hade ett bra möte med ett företag som förmodligen ska möblera upp vårt entrérum och kvällen spenderades med härliga vänner. Bra dag! 
Under dagen körde jag med lager på lager. Lång t-shirt fr att. , kofta fr Rodebjer, jeansiga tights fr H&M och stövlar fr Mamas.
De härliga vännerna hade samlats för att jag styrt upp en överraskningsmiddag för Maken (födelsedagspresent) på Familjen. Göteborgs nya bästa häng. Ooh så god mat. Saffransdoftande tomat och skaldjursbuljong till förrätt, hjort, jordärtskocka och andra goda grejer till varmrätt, sedan en mystisk men underbar efterrätt som bestod bla av fikonglass, lakrits och vetebröd, yummi. Maken blev överraskad och så klart glad. Det bästa som finns är ju att hänga med goda vänner. Kärlek kärlek!

På kvällen svidade jag om till min spetstunika fr Indiska, skärp fr H&M, tightsen fr H&M och skor fr VOX. I håret ännu en grej fr duktiga By Jahren och i öroen födelsedagspärlorna fr Maken.