måndag 7 december 2009

tävlar hos Underbara Clara

Måste bara lunchblogga lite. Hos Underbara Clara kan man tävla om en dröm-stass fr den fantastiska butiken Kii i Umeå. När jag bodde där var jag stammis, nu tittar jag in i deras butik på nätet titt som tätt. Underbara Clara hittar ni på denna adress; http://www.folkbladet.nu/?cat=89 och Kiis butik online finns här; http://kii.se/

Underbara Clara vill att vi plockar ihop en fin kombination för max 3000:- ur Kiis sortiment. Här är min. 

Jag tänker mig att denna stass med fördel används under någon av julens mellandagar. Jag tycker att den känns elegant och fin, lite Parisisk men ändå varm och go. Pudriga pasteller på vintern kan ju vara något av det finaste som finns, till blek hy och en rosenröd mun.
Håll nu tummarna för mig vänner.

Kläderna har följande ursprung:
Blus fr Vila (300:-), byxor fr Minimarket (1300:-), kofta fr Vila (400:-), klockhalsbandet Klara fr Fe Sweden (400:-) och örhängen fr Umeå design/Jeanette Kivinie (500:-)
Summa summarum 2900:-

3 kommentarer:

Linda K sa...

dom underbara byxorna har jag också valt. jag tror nästan jag MÅSTE ha dom!

Malin Z sa...

Hejaheja! Väldigt nice, jag tar den rakt av.

Garderobenmin sa...

LindaK - Köp! Du är lång nog att bära upp dem....det är inte undertecknad ;-)
MalinZ - allt finns ju att köpa på nätet......kanske för att fira ett nytt jobb.....;-)