lördag 12 december 2009

med mage i vädret

Lite bildbevis på min begynnande lilla kula som ni förhoppningsvis ska få se växa ända fram till sommaren. Magmusklerna gav upp tidigt denna gång, de vet ju vad som väntar och tycker väl inte att det finns någon anledning att hålla emot. Mitt put kom så tidigt att en kollega tom frågade rakt ut innan jag hunnit outa mig på jobbet. Putet är också anledningen till att det varit lite svårt att klä sig så att inte ni skulle se. Därav ett par märkliga fotoposer på sista tiden. Haha. 
Det har som sagt varit en julig och mysig dag med både julklappsshopping (båda svägerskorna är nu avklarade samt Kiddets kusin) och pyssel hos vännerna. Jag valde rött och spets för att matcha min julstämning. Spetstunika fr Indiska, bälte H&M och cashmerekofta fr Acne + sammamammastövlar. Väskan köpte Maken till mig för många år sedan, på HDKs eminenta julmarknad.


10 kommentarer:

Linda K sa...

jag fattar inte att jag kunnat missa det. åh vilken fin liten mage. nu blir jag alldeles lycklig :D

Ida sa...

Grattis, grattis! Å vad roligt! Kram.

Garderobenmin sa...

LindaK- Nä, det har inte varit lätt å få till bilder som inte avslöjar. Lyckan är stor även på denna sida cyber.
Ida - Tack! Kram.

Frida sa...

Åh, hurra och grattis!! Sötaste kulan ever ju!

Garderobenmin sa...

Frida - tack! Jo den är fin, en aning oroväckande stor bara för att vara en 12-veckors. ;-)

Snart tretti sa...

Åååååh! Så koselig! Det er faktisk 3 graviditeten som blir avslørt i dag:) Hurra, hurra:)

Garderobenmin sa...

Grommis - Supermysigt! Alla goda ting är tre ;-)

Marre sa...

Så vacker....

Garderobenmin sa...

Marre - tack raring. Det blir underbart att ses snart. Längtar efter er. Kram

Linda sa...

men åh, men åh men åh men åh!!! GRATTIS!!