tisdag 8 december 2009

inte så trött

Alltså, mamma och pappa, jag är inte så trött som jag ser ut ;-) Oroa er inte, jag glömmer bara bort att le när jag fotar mig själv ;-) Men det är ju inte utan att jag har börjat längta så smått till julledigheten. Många, långa sköna lediga dagar i norr. Älskade Norrland! Men innan dess är det mycket som skall hinnas med, fixas och ordnas. Men nu måste det sovas. 
Jag inviger en ny tröja idag, eller snarare en klänning på mig kanske. Fr One teaspoon, tights fr H&M och mammas gamla stövlar som snart måste bytas ut för jag har nött ut klackarna totalt. Buhu. Högst på önskelistan står ett par Pistols fr Acne men det är bara för dyra för mig, hur man än vrider och vänder på det. 

5 kommentarer:

Att ha det gott sa...

JÄTTE fin tröja

Linda K sa...

söta, den blir verkligen en känning på dig. jättefin är du! :)

Garderobenmin sa...

AHDG - tack, I like.
LindaK - haha, jag vet. Blev helt fnissig när jag testade den, tänk att centimetrar gör så stor skillnad. jag måste ju tom ha ett linne under för annars trillar tuttarna ut, icke jobbmässigt.

Linda K sa...

fniss, det gör dom nästan på mig också :D

Garderobenmin sa...

LindaK - ;-)